Tuotanto- ja teollisuustilat pääkuva

Teollisuus-, asennus-, varasto- yms. liiketoimintaan soveltuva yritystila

Ylämyllyntie 87 a, Liperi

Tilat kattavat kaksi hallia, valmistumisvuosi 2011. Suurempi halleista on lämmintä tilaa ja pienempi kylmää, osin lämpöeristettyä tilaa.

Lämmin halli: leveys 14,3 m ja pituus 29 m ja vapaa korkeus 5 m. Tilassa pienet toimisto- ja sosiaalitilat sekä puu- / sähkölämmitteinen, vesikiertoinen lattialämmitys. Hallissa neljä ovea, mitat leveys 3,85 m ja korkeus 4,85 m sekä 13 m pitkä ”rasvamonttu”.

Kylmä halli (osin lämpöeristetty): leveys 9 m ja pituus 29 m, vapaa korkeus 4 m. Molemmissa päissä pariovet.

Tontin pinta-ala noin 5000 m2, pihat asfaltoidut.

Tilat sijaitsevat hyvien liikenneyhteyksien varrella Ylämyllyn taajamassa.

Martti Piironen

p. 050 367 5235 mvjpiironen@gmail.com

Myytävänä monenlaiseen käyttöön soveltuva hallirakennus Välikankaalla

Sorvaajanpolku 3, Liperi

Myytävänä Välikankaan alueella monenlaiseen käyttöön sopiva hallirakennus (pinta-ala lämmintä tilaa 292 m2 ja kylmää tilaa 186,5m2).

Öljylämmitys, sähköliittymä 3x80a.

Tontin pinta-ala 4245 m2.

Tontilla on myös purkukuntoinen toimistorakennus.

Janne Kuronen

p. 0400 579 920 janne@jaku.fi