Myynnin ja markkinoinnin kehittämispalvelut, otsikko

Myynnin ja markkinoinnin kehittämispalvelut

Täältä löydät palveluntuottajayritykset, jotka voivat antaa sinulle ja yrityksellesi apua myynnin ja markkinoinnin kehittämisessä.

Myynnin ja markkinoinnin kehittämispalvelut, sisältö

Difasso Group Oy

Yhteyshenkilö: Lasse Neuvonen

Yhteystiedot: p. 050 555 8986 info@difassogroup.com

www.difassogroup.com

Kuvaus palveluista: Difasso Group Oy (Digital Fast Solutions) on joensuulainen digitaaliseen asiakaskokemukseen ja laadun kehittämiseen erikoistunut yritys. Difasso Group Oy auttaa asiakkaitaan kohti onnistuneempaa asiakaskokemusta ja laadun jatkuvaa parantamista. Autamme asiakkaitamme heidän yrityskuvan vahvistamisessa, uusien asiakasryhmien tavoittamisessa, laadun kehittämisessä ja asiakaspalvelun sekä kannattavuuden parantamisessa ja liiketoimintaprosessien tehostamisessa.

Kasvu- ja Kehityspalvelut Kas+Ke Oy

Yhteyshenkilö: Mikko Juvonen

Yhteystiedot: p. 040 726 1242 mikko.juvonen@kaske.fi

www.kaske.fi

Kuvaus palveluista: Asiakkaamme saavat vahvistusta liiketoiminnan rakenteiden sekä myynnin kehittämiseen. Toimintatapana on valmentava kehittäminen, joka tapahtuu tiiviisti yhdessä asiakasyrityksen henkilöstön kanssa. Uskomme, että asiakkaalla on kyky ratkoa ongelmansa, kunhan ne ovat ensin tehty näkyviksi.

Innehållspresentatör