Yrityspalveluseteli käyttöön Liperissä

Yrityspalveluseteli on Liperin kunnan järjestämä uudenlainen tuki kunnan alueella päätoimipaikkaansa pitäville yrityksille.

Tuki on tarkoitettu Liperin kunnan aluetta päätoimipaikkana pitäville yrityksille, joilla on y-tunnus. Yritystoiminnan tulee olla päätoimista ja kannattavaa tai muuttua kannattavaksi yrityspalvelusetelin avulla toteuttavien toimenpiteiden avulla. Yritykset yritysmuodosta (ei yhdistykset) riippumatta missä tahansa yrityksen elinkaaren vaiheessa voivat hakea tukea!

Yrityspalveluseteli on yrityksille niin sanottua vähämerkityksellistä de minimis -tukea.

Tukea haetaan lomakkeella, joka löytyy Lipertekin verkkosivuilta yrityspalvelusetelin sivulta. Hakemukseen tulee kuvata yrityksen toiminta lyhyesti ja yrityspalvelusetelin käyttötarkoitus. Hakemukseen on liitettävä uusin tuloslaskelma ja tase tai niihin verrattava selvitys hakijan tuloista ja varallisuudesta.

Lue lisää yrityspalvelusetelistä sen omalta sivulta ja hae yrityspalveluseteliä!

Lipertekin kompassiteemainen kuva, teksti

Lisätietoja antaa: